Merhaba anneler 13 aylik oglum var ve 1.5 ay sonra ikinci oglumu dogurucam insallah simdi benim sirmak istedigim iki bebeyle disari nasil cikicam ikiz bebek arabasi almayi dusunuyoruz yan yana zor oldugu icin önlü arkali olanlardan istiyordum en uygun joie marka vardi e bebekte ama o da stoklarda yok hicbir yerde digerleri de oahali butcemizi asiyor boyle kucuk bebekleri olan nasil yaptiniz yani kucugu kanguruya koysam buyuk tek bebek arabasina koysam sizce disari cikilir mi bu sekilde fikir verir misiniz