ilayprensesim Haticeyns ben kullanıyorum pişirme konusunda memnunum ama fırının iç hacmi çok küçük biraz o konuda sıkıntı yaşıyorum kirada olduğum için idare ediyorum ama kendi evime alacak olsam tercih etmem. Bu arada bimden 3lü set olarak almıştık davlumbaz ocak ve fırın şeklinde
Pirasalipuding Haticeyns sakın almayın bende dahil etrafımda kullanan herkes pişman. Fırında fan yok, çakmaklara su değer değmez ötmeye başlıyor, bir süre sonra çalışmıyor. Çok sık kullandığınız ocak yanmamaya başlıyor.
evlathersey1305 Haticeyns tanıdığım biri aldı fırını her açtığımda mutfak dolapları su içinde kalıyor dedi
uykusuzmom_ Haticeyns Taşınırken almıştım bir seneyi geçti ocağım ve aspiratörüm kumtel memnunum. Fırınım değil ama o konuda yorum yapamayacağım.
zeynepaselinannesii Bense bimden aldım 3lü genel olarak memnunum ocak düğme yerine su gelirse çıt çıt ötüyor dikkat edin
Tugcebb Haticeyns pişirme konusunda sıkıntısı yok ama hacmi küçük. Öncesinde bende midi boy ayrı fırın vardı. Onun tepsisini denediğimde o büyük kaldı. Midi boy fırının daha büyük olması şaşırtmıştı 😂 onun dışında 2 senedir aktif kullanıyorum. Bir sıkıntı yokç gerçi birde fan ayarı yok. Oda önemli oluyor bazı tariflerde
tosbiksmoms Haticeyns bir ara çok arastirmistim ama memnun olanla olmayan neredeyse eşitti bende riske atmadım almadım.
ayse_n Ben kullanıyorum üç yıl oldu. Ocağında hiçbir sıkıntı yok memnunum fırınında fan ayarı yok evet ama ihtiyaç duymuyorum ben çok zaten tek sıkıntı biraz küçük olması onun dışında memnunum
mondecaidensecmeler Haticeyns kullanıyorum 5 sene oldu bazen ocak çakmakları tutukluluk yapıyor ve fırının hacmi küçük