birkizbiranneblog yeni yapılanlarda ben 5 yıl kaldım. Önünde ilk yapılan lojmanlar var ama bayağı eskiler. Genelde içini yaptırarak oturuyor uzun süre kalacak olanlar. Yeni tokiler yapılıyor şimdi arka tarafına. Lojmanlar da toki zaten bir kısmı asker ve polise ayrılmış. Merkeze 6 km ama sorun değil zaten trafik sıkıntısı olmayan bir şehir. İstediğin her yere gitmen 15-20 dakika 😊 Bir de çöğürlü diye geçen lojmanlar var. Onlar da yol üzerinde kalıyor yine merkeze 4 km falan vardır. İçlerinde gömme dolapları vestiyeri vs var ve diğer lojmanlara göre geniş. Orası çıkarsa şanslısınız 😄 başka sorunuz olursa seve seve yardımcı olurum 😘