Minikprenses_1 Kızlar 6da açıklanacak heyecan dorukta doğudan batıya gitcez memleketimizi kapattılar insallah ilk tercihlerden çıkar herkes çıkan yeri yazsın şimdi neredesiniz memnun muydunuz ? Destek olalım birbirimize 🥰😍
ilayprensesim Minikprenses_1 6 yıldır muştaydık doğudan batıya gidiyoruz bizde bakalım heyecan tavan allah hepimizin gönlüne göre versin 🙏💕
fkrts Minikprenses_1 bu sene tayinmz yok şükür her tayin ayrı bir stres gönlünüze göre olsun inşallah:)
birkizbiranneblog ilayprensesim muşta lojman hakkında bilgilendirir misiniz rica etsem yeni yapılanlar var diye duydum da :)
Burakgul1 cahillesohbetikestim kesinlikle cizre yazın 3 yol önce orfsn grldim çok özlüyorum grlirkrn çok agladım sadece aşırı sıcak yazın 50 derecelerde klimasız zor
Saadeee cahillesohbetikestim teşekkür ederim benim eşim evde biz de mesaj bekliyorduk gidip sistemden bakacak şimdi
dogakusumx Burakgul1 merhaba şırnak merkez nasıl. Ben de memurum eşim polis ben orda hastanede çalışacağım ve çocuğumuz kreşe gidecek 3 yaşında olacak. Önerir misiniz. Ya şırnak ya tunceli düşünüyorz çabuk yapıp dönelim diye