22 aylık bebeğim doğduğundan beri çeşitli uyku problemleri yaşıyoruz. Büyüdükçe düzelir dedik ama yok yani bir ara tek uykuya geçmişti 1,5 yaş civarı sabah geç kalkıyordu o zaman 9 gibi ve tek uyku yapıyordu. Şuan yine 2 uykuya döndü. 3 saat aralıklarla uyumak istiyor, 1’er saat uyuyor bu şekilde ve akşam 20.30 gibi uyuyor gece uykusunda genellikle sorun yok. Ama dikkatini dağıtarak , dışarı çıkararak vs tek uyku yapmasını sağladığımda 40 dk anca uyuyor o zaman da akşam 20.00’ye kadar zor dayanıyor sürekli dışarda vakit geçirmek durumunda kalıyoruz evde çok mızmızlanıyor. Aranızda bebeği bu aylarda hala 2 uyku yapan var mı merak ediyorum. Ben 2 uyku işini sevmiyorum ya sürekli uyutma döngüsü oluyor küçük bebek gibi