Aslında doktorların demek istediği çocuk talep etmiyorsa veya uyuyorsa 3-4 saat ara verebilirsiniz beslemek için rahatsız etmeyin. Ama kendi emmek istiyorsa emzirin bence bu şekilde bağınız güçleniyor sizi çok yoruyorsa emzik verebilirsinşz tutarsa rahat ettirir