Oğlumun göbek bağı bugün düştü ama 4 gündür iltihap tarzı bişey oldu ama kokusuz yani bugün 7 günlük oldu kontrol vardı bir kaç doktor geldi kokladilar kötü koku yoktu ama göbekten kültür alındı ve ıslak mendil gibi bişey verdiler günde 3 defa onunla silmemi söylediler başına gelen var mı kızımda böyle bişey olmadı korktum açıkçası