Ayyyy aynıı. Benimki de 3 ay 6 günlük 3 4 gündür saatlerce aç aç duruyor emmiyor meme açınca ağlıyor istemiyor çok zor gerçekten. Aç kalıyor diye iyice stres oldum. Geceleri hiç uyanmayan çocuk iki gecedir uyanıyor saatlerce uyumuyor geri çök üzülüyorum. Normalde gece uyanır emer uyurdu hiç ağlamazdı iki gecedir ağlıyor uykusu açılıyo emmiyor uyumuyor geri