Arkadaşlar bebeğim 14 aylık erkek, anne, baba, ayakkabiya akka, topa gol, su, al, ekmek,atdı,memeye emme , arabasını sürerken de ben hep bap bap sanki sinyal veriymus gibu yapiyordum, oda simdi oyle yapiyor,kisacasi 14 aylik yaklasik 10 tane kelimesi var, sizce kelime sayisi nasıl, bir se boyle bir sey var, mesela 3 gün su diyor, sonra unutuyof o kelimeyi soyoemiyor anne soyluyor ve ya 1 hafta boyunca anne diye arkamca dolanirdi şuan unutdu gibu, yani bazı kelimeledi unutuyor, heo soylemiyor bu normalmi? Daha hayvan sesleei cikarma yok, ama konutlarimi anlar, bildiği bir seyledi getirir gibi gibi, 12 ayliken burun kafa kulak gosteriyordu suan dediöimde yapmiyir ama kitapda burun gorduöu an benim burnuma yapişir, yani bilemiyorum kelime sayisi az gibi ve unutuyor bszi seyleri, sizce bunlar normalmi?