sonnenblume amin çok teşekkür ederim. Allah tüm hastalara şifa versin , vefat edenlerin mekanını cennet eylesin. Sizi anlıyorum … ama üzülmeyin siz iyiliğini istediniz kötülükle yapilan birsey değil bu. Önemli olan niyet zaten. Ben de çok arada kaldım. Vasiyet de yerine getirilmezse biliyorum ki üzerimizde agirlik olcak… bugün hastaneden çıkardık babanı.. artık yapılacak birsey kalmamış… öyle içime oturdu ki. Dag gibi babam elini kolunu kıpırdatamaz oldu… 2 kelimeyi zor söylüyor . Ölümün kime ne zaman geleceğini Allah bilir ama doktorların söylediği de kalbimi acıtıyor. Babam bugün beni hastaneden çıkarın evime goturun demesi , sonra bana benim artık ölmem gerekiyor demesi… geceleri uyumaz oldum . Lanet bir hastalık… keşke asisi birseyi çıksa . Tedavisi yüzde yuz olsa…