Sezeryan olalı tam bir ay oluyor aslında çok güzel toparlanmıştım dikişlerim de gayet güzel iyileşmişti Ara ara ağrım Sızım oluyordu ama çok değildi Normal insanlar gibi hissediyordum kendimi Dünden beri dikişlerim Karnımın içi iç dişlerim ağrıyor dikişlerim yanıyor normal mi acaba.