Elvinemine Kızlar sezeryan göbeğim var b.biliyorum maalesef alt karın kalacak.amma bı nebze de olsun biraz gitmeisni istiyorum siz neler yaptınız .?
Kizilciksurubu Elvinemine Sadece diyetle olmuyor, spor şart. Grow with Jo videolarını öneririm. Ben etkisini gördüm.
annisoldum Elvinemine ay benimde alt göbeğim feci şiş ya. Sanırım 1 sene geçince tamamen düzeliyormuş ama spor diyet şart gibi duruyor. Doğumdan sonra 4-4.5 aylıkken eleni fit abs 30min videosunu yapıyordum. Bayağı toparlandı ama dikişlerimi ağrıttı korkup bıraktım. Şimdi 6 ay oldu bugün tekrar başladım birde korseli kilot aldım umarım işe yarar.
kahvekolik_ Mumkunse aksam yemeginden sonra hic birsey yeme sadece sivi tuket yesil cay, su gibi baya etki ediyo
acilinbengeldimm Toparlayıcı külot, korse tarzı bişey takılabilir ama direkt göbek gitsin diyorsanız uzun vadede spor yapmanız daha iyi