dilarakaraalp032 Kizlar dogum yapali 4ay oldu kizim 3aylikken adet oldum simdi olmam gerekiyor 3gun gecti sizdede boyle duzensizlio oldumu yada oluyormu?
limonkolonyasi dilarakaraalp032 doğumdan sonra ilk bir yıl düzensizlıkler olabilir ama bu zaman zarfında korunmasız ilişki olduysa hamilelik ihtimali de olabilir tabi
sevvalmgc Düzensizlik oluyor gayet normal ama doğumdan sonra hamile kalma oranı çok yüksekmiş sen yine de bi test yap evde