bebekbiskuvisi blw yapmaya çalışıyoruz ama pek de yemiyor. Eline kaşık verirsem kaşığı geveliyor ama bence tamamen dişten dolayı diye düşünüyorum yiyecek bi şey verirsem de mıncırıp yere atıyor. Ben mama sandalyesi altına sofra bezi seriyorum artık. Kahvaltı-yoğurt-akşam yemeği sırası yapıyorum öğün olarak bi yoğurdu yiyor genelde pek yemek istemiyor.
2 uyku yapıyor gece kalkması bi nebze daha az yanı bu sıcaklarda illaki kalkıyor. Gece uykusuna geçerken bol bol emiyor uyuduktan sonra bazen yarım saat sonra yine emiyor öyle olunca gece daha az kalkıyor. Bazen uyanır gibi olunca gece alıp emzirmek yerine elini tutup yat burdayıp şışşşş pışşş yapıyorum eğer uykusu çok açılmadan yakalamışsam geri yatıyor. Tabi hep işe yaramıyor ama arada yarıyor 😅