acemi_ana benim sütüm yoktu kesildi Yani o dönem yaşadığım üzücü durumlardan çok gelmesine uğraştım olmadı. Sonra lokman hekimde bir Amca bunu yap sütün artmazsa gel yüzüme tükür demişti😃 bende aldım “rezene,kimyon, anason, çörek otu” bunları bir kapta karıştırdım bir tatlı kaşığı alıyorum cezveye koyuyorum üzerine de sıcak su 2-3 dk kaynatıyorum süzüp içiyorum günde iki kez. Sonra gittim amcaya bin kere teşekkür ettim🤔😂 hem gaz sorunu kalktı ortadan hem süt geldi hem çocuk daha uzun süre uyudu sütüm iyice toplandı umarım iyi geliyor şiddetle tavsiyemdir☺️