beyzack kendi başına 2-3 adım atamıyorsa tehlikeli oluyor, çocuk tutunup ayağa kalkınca hop diye ileri gidip düşmesine sebep olabiliyor, siz yanınızdayken kontrollü şekilde olursa işinize yarayabilir. Ben evde sandalyeleri tehlikeli olmayacak şekilde yuvarlak yada kare yapıyordum. Tutuna tutuna adım atıp geziyordu, kendi yaptığı içinde hoşuna gidiyordu, ne zaman kendi başına adım atmaya başladı o zaman kullanmaya başladım benim için de daha konforlu olmuştu o zaman. 10 aylıkken yürüdü oğlum, şuan 18 aylık hala onunla oynar, içinde topları var müziği falan var, telefonu var çeviriyorsun falan, ilgisini çekiyor hala