Kızım yeni 11 aylık oldu biz 1-2 aydır şöyle yapıyoruz: sabah 7-8 mama 2 saat sonra kahvaltı. İlk uykusunu yapıyor uyanınca öğlen 1-2 gibi çorba öğlen yemeği uyuyor uyanınca akşam 6 gibi akşam yemeği 2 saat sonra mama ve gece uykusu. 9.30 gibi uyuyor sabah 7-8 de kalkıyor gece uyanmıyor besleme yok. Hala her ay 500 gr kilo alıyor iştahlı evet ama bu şekilde yeme düzeni çok diil mi sizce de ? İçtiği mamalar da 200 ml civarı zaten. Yani öğlenleri yemek yerine yoğurt meyve olsa? Hala ek gıda da ne kadar yiyeyecek oturtturamadım. Versem kızım saat başı yemek yer ama dediğim gibi kilosu fazla. Six ne yapıyorsunuz??