Ballicorekannesi Kızlar bebeğim koltuktan düştü yüzünün üstüne. Alnı kızarmış. Düşmesiyle benim salona girip kaldırmam bir oldu. Biraz ağladı sonra gülmeye başladı. Su verdim hemen de bişey olur mu acaba? Uyuyodu koltukta dönüp yüzünün üstüne düşmüş ilk defa.
Ereneren Ballicorekannesi artık dönüyorsa yüksek bir yerde yatirmayin. Yere Battaniye serip uzerine yatirin. Olmamıştır bisey merak etmeyin. Gozlemle kusmasi yoksa nisey olmaz Allahın izniyle
Cemremmmmm Ballicorekannesi ahbbe guzelim 5 aylik bir bebek neden koltukta yatiyor lutfen yere yatak yap yada besik kullan olur mu.bisey olmaz gulmeye basladiysa ama yinede takip et.fiskirir tarzda kusma,ani yukselen ates olursa doktora mecburen goturmelisin bu surecte en az 4 saat uyutma.
Eseren Ballicorekannesi canim benim oglumda dustu koltuktan gozlemde tut kendin ama sakin sirt ustu ve yuz ustu yatirma yan yatir uyursada uyandrcam diye ugrasma uyusun ama kontrolbet surekli 3 defa fiskirir seklinde kusarsa doktora gotur hareketlerinde anormalikngorursenn goturboyunlar oyna yani hergun yaptigi aktiviteleri yapiomu nesesi yerindemi agliomu surekli bunlari gozlemle suphelndigin bsy olursa en son care gotur doktra
Zeynepazram Düstügü yer boyu kadar mı 2 3 saat uyutma sürekli gözlemle gözlerinde kayma vs falan varsa acile götür
zeynepzeze Oyy bebeğim benim kıyamam. Geçmiş olsun 😒 Normalde hastaneye gidin derdim ama şu an ortalık fena. O yüzden gözlemleyin. Uyutmayın, kusması olursa götürün. Birde yanlış anlamayın ama uyuyacağı zaman artık yere veya beşiğine koyun bence
Ballicorekannesi zeynepzeze yok canm ne yanlıs anlaması doğru. Azck uyusun dye işte kaldrmak istemedm uyanır diye.
Ballicorekannesi Cemremmmmm gunduzleri doğru duzgun uyumuyr canım. Ayagımdan indirmezsem anca öyle uyuyor. Tuvalete gdim gelim ayagıma tekrar alırım dedim. Koymim yerine az uyusun uyanır dedm. Salona girdiğim an düştü. Hemencecik kaldırdım 😔😔😔
Gllccnnn Ballicorekannesi doktor şöyle demişti bize eğer baygın bakışlar sürekli uyku hali normal davranışlarında azalma varsa getirin demişti bir de iki saatten fazla uyutmayın dedi.eğer durumu normalse bile 24 saat takip edin demişti
As_1 Ballicorekannesi benim oğlum 2 aylikken dsmstu 1 hafta boyunca agladim kendimi çok kotu suçlu hsttim ama çok sukur bsy olmadi benle kocam bi koltukta onuda bi koltuga koymstum dikey bi sklde gece saat 3 te baktim oglum kucuk küçük seseler ckryr baktim koltukta degil yere bi baktim yüz üstü düşmüş bide kafasini kaldrmis bakinyr grdgmde direk çığlık attim eşim de hemen uyndi zipladi korktu yani ben o korkuda o şokta yerden bile kaldrmdm eşim kostu kaldrdi yani çok sukur bsy olmadi kusmadida hatta burya yazmstim bsy olurmu diye linc yedim bi sürü nasıl oldu 2 aylık bebek dusmez bilmm ne diye sorcgnza doktora alin diye kalktim doktora aldim hemen komple muayne etti bsyi yok dedi çok sukur öyle demesine ragmn ben yine ağladım ayrica çocuk doktoruda esimin yengesi