Bebeğim yogun bakimda kaldığı icin biberona alışmış, eve geldiğinde mememe alıştırmam zor oldu, su an emiyor, zor durumda olursam dışarı gidersem ya da cok ağlarsa biberon veriyorum, sorum su, bebeğim gündüzleri her beslenme sonrası kusuyor, göğüslerim dolgunken emiyor sadece biberon gibi sut hızlı gelsin istedigi icin, tazyikli geliyor bazen bu yuzden sütüm, emdikten bir saat sonra bile az da olsa kusabiliyor, normal mi bu durum ? Gece beslenmelerinde olmuyor bu