Minik0212 doktorumuz peynir kesiği diye adlandırılan şekilde kusuyorsa sütün yaradığını ve fazlasının çıktığını söylemişti. Ama eğer sadece süt vs olarak çıkarsa gazını çıkartıp tekrar emzir demişti🤷🏻♀️ 4.5 aylığız hala peynir kesiği gibi kusar kilo alımı falanda gayet iyi