Kızlar günaydın. Nasılsınız,haftanın ilk günü nasıl geçiyor 💕
biz kızımla her parka gittiğimizde arkadaşo farklı şeylerle geliyor. Bisiklet,paten,scooter vs olabilir tabii ki bize ayak uydurmak zorunda değil herkes. Dün paten ayakkabı almış babası kızımda başladı bende istiyorum anne diye. Kız da 5 yaşında falan hava atıyor kızıma. Babası da kızlara gösteriyor bakın paten ayakkabı aldım nasıl diye. Resmen kıskandırmak dertleri. Masumane olsa anlarım ama kız sürekli kıskandırmak derdinde. Elimde yok ki olsa da her istediği alınmalı mı onu da bilmiyorum. Bu durumda ne diyorsunuz