diloss642 Kızım 11 aylık 10.ayından beridir gece bir kez uyanmaya başladı ve şu anda 11 buçuk aylık dün akşam uyudu sabah 7 de kalktı psikolojik olarak çok iyi uyandım sabahtan beri şükrediyorum inşallah devamı da gelir aminn darısı herkese uykusuzluk çok zor ☹️🥹
Gokturkmom diloss642 Dönem dönem bozuluyor diş ,atak 🙈 ama yinede önceye nazaran güzel bir uyku uyursun🌸
BongomyaPrensi diloss642 ara ara bozuluyor düzenleri hastalık vs olunca ama yinede düzene giriyor uykuları nispeten daha iyi uyuyorlar 🌸
Niyesordunbucevabi diloss642 17 aydır hiç deliksiz uyumadım 🥹 inşallah düzen devam eder sizin için 🤲🏻
diloss642 Gokturkmom Henüz diş çıkmadı ama önemli değil bir kez bile olsa sabaha kadar uyudu daha ne isterim aylardır bu günü bekliyorum
uykusuzmom_ diloss642 Maşallah Allahım bana da göstersin o günleri en büyük duam gerçekten. Uykusuzluk, sabahlamak, uyumayan bebek başına gelen bilir. Dile kolay aylardır uyumuyorum, çok sevindim sizin adınıza darısı bize 🤩
Niyesordunbucevabi perla_ sabah doktordaydık tahlil vermiştim 2 yaşına kadar emzirmeye devam dedi sanırım ben keseceğim ama