Arkadaşlar annelere bir şey danışmak istiyorum benim oğlum şu anda altı aylık ilk doğduğu zaman enfeksiyon geçirdi ve sarılıktan kaynaklı iki kez yoğun bakımda yattı o aralar benim sütüm çoktu ama yoğun bakımda çok halsiz düştüğü için emmiyordu ben de ara ara mama veriyordum toparlansın kilo alsın çıksın hastaneden diye biberonla veriyordum sonra eve geldik evde emzirmeye devam ettim ama sonra hastaneye gittiğimizde kilosunun düşük çıktığını gördük yani alması gereken gramı almamıştım ve bu her ay bu şekilde devam etti doktorumuz takip edin sütün az olabilir dedi ek destek olarak mama verebilirsin demişti ben de çocuğum kilo alsın hasta olmasın diye mama artı memeyle gidiyordum ta ki altıncı aya kadar iki gündür meme reddi yaşadım asla emmek istemedi dün hiç mama vermeden sadece emzirirerek ilerledim ama şöyle bir sorunumuz oldu günde ⅚ defa dolu dolu çişli bez yapan oğlum iki tane çişli bez yaptı dolu bile değildi sonra gece uyutmaya geçtim emzirip uyuttum 40 dakika sonra uyandı yani 40 dakika bile olmamıştı uyandı tekrardan emzirip uyuttum tekrar uyandı ben de aç olduğunu düşünerek vicdan yapıp tekrardan mama verdim şöyle de bir dipnot geçeyim emzirirken normal kucağıma alıp her anne gibi emziremiyorum asla o şekilde Emmiyo ziplayarak hoplayarak koşturarak bağıra bağıra şarkı söyleyerek yani ilgisini çekerek emzirmem lazım yoksa asla memeyi tutmuyor ve istemiyor çok zorluyorum ⅚ defa çekiyor ancak ek gıdaya da başlayalımımız bir hafta oluyor azar azar günde 2 öğün olmak üzere veriyorum sizce sütten kesip mama ve ek gıda ile devam mı etmeliyim zaten emmiyor sütümün de olmadığını düşünüyorum yani öyle hissediyorum yanlış mı yapıyorum çok vicdan azabı çekiyorum bana yardımcı olur musunuz çok uzun yazdım kusura bakmayın bir de sütün olsun diye ek destek alın diye yazmayın arkadaşlar çünkü ek destek olarak beslak damla solgarın B12 hapı çok kullandım evet sütümü az buçuk da olsa destek oldu ama artık onları da kullanmıyorum bıraktım çünkü onları kullandığında da aynı şeyi yapıyordu bebeğim bir de ben çok böyle yiyen birisi değilim su çok içerim ama böyle yemek olarak çok iştahlı bir insan değilim ne yapacağım bilmiyorum sürekli forum okuyup araştırmaktan yoruldum