octaviablakee yenidoğan bebeğim sarılık olmuştu 4. Gününde öğrendik, eşimle ben çok üzülmüştük, 2 saatte bir emzirmem gerekiyordu Gece 2 saate bir alarm kurmuştuk emzirmek için gece 3 te alarm çalmıştı , ne için çaldı onu anlamamıştım alarmı kapattım kafamı yastiga koydum 1 dk sonra yine kalktım eşime benim bebeğim mi var demiştim anlamamıştım anne olduğumu daha 😂oda yat uyu demişti :) sonra ben başladım eşime saydırmaya 😂