Kızlar selam, bu yenidoğan lohusalık konuları hep bir buhran dolu, bu hafta biraz eskileri hatırlayıp gülelim 😂
Ben başlıyorum o zaman; yenidoğan döneminde bebeği emzirip yatıyordum, 10 dk sonra ağlayarak uyanıyordum “eyvah emzirmeyi unuttuk 2 saat oldu” diye fkkfkdk Bir de çocuğu beşiğe koymuşum ama evde fellik fellik bebek arıyorum nerde bu çocuk diye… O uykusuzluk insanı ne hallere getiriyor resmen 🥲
Sizin de böyle sonradan hatırlayıp güldüğünüz lohusa anılarınız var mı?