Kızlar sol göğsüm mastit oldu antibiyotik kullandım bir kaç gün ama sanki bebeğinde gaz yaptı bıraktım bende şimdi de kızım o göğsümü tutmuyır emiyor önce sonra bırakıyor geri diğer göğsümü veriyorum içiyor mastitli göğsü tutmayan var mı sebebi nedir acaba ?