Yigitali60 biz daha dün olduk agızdan olan bir aşı diğer aşılar gibi değil 3 doz olacak 2. Ayda olduk ilkini 2.si önümüzdeki ay olacak. Zorunlu değil ama doktor yaptırmanızı tavsiye ederim dedi bebekleri dışarıdan gelen virüslere karşı koruyormuş sanırım ishalinin falan daha hafif atlatmasını sağlıyormuş bildiğim kadarıyla