wewee 1 yaşındaki kızım gerçekten sınırlarımı zorluyor. Çok sabırlı biriyim artık sabrım kalmadı. Her şeyi yere atma için önerileriniz nedir?
organikirmik wewee gelişimsel olarak atıyorlar bence 1 yaşta bizimki de atıyordu sonra geçti şimdi 18 ay yine atıyor.
cansuyu25 wewee bence üzerine çok düşmeyin siz dedikçe daha fazla yapacaktır benim bebeğimde 1 yaş olcak
kibritci_kiz wewee sabretmenizi önerebilirim çünkü çocuklar bu şekilde deney yaparak öğreniyormuş. Yani yerçekiminin varlığını keşfediyolar. Yere atıp yere attığı nesneye bir süre bakakalmak klasik gelişimsel bi davranış
altay2123 wewee oğlum 1 yaş hem atma he bagirma var bize bakıp parmak sallayıp kızıp bağıriyor yada yemek yerken mama sandalyesinden yere atiyor ama atınca hic tepki vermeyince vazgeçti bu davranıştan