O kadar iyi anlıyorum ki bebeğim 16 aylık gece uykusu olan bebekti fakat gece uykusuna geçmesi için 5-6 kez uyanır artık sallamaktan ayaklarım arkası kemikleşti , annem yakın fakat sabah 5 de kalkan ve geceye kadar uyumayan bebekti sıkça hastalanır şimdi 1 hafta önce havale geçirdi gece uyusa bile ben korkudan uyuyamıyorum . İştahsız bir bebekti hep ek gıda zorla ağlaya ağlaya yediriyorum o kadar yoruldum ki . Benim sinirimi bozan şey birine anlatsan bizde çocuk büyüttük siz çok abartıyorsunuz oluyor , kendimden şüphe ediyorum problemli ben miyim diye ? Çocuğu doktora götürüyorum Tera bişey gözlemlersem bugün eşimin abisi diyor ki zaten doktora götüre götüre böyle oldu çocuk neymiş herşeyi düzenliymiş yemesi uyku saati , çocuktan çok cahil insanlar yoruyor