Kızlar 32 haftalık doğumlu prematüre annesiyim: bizim doktorumuz kronolojik 5. Ay (düzeltilmiş 3.ay) ek gıda tadımlarına başlayabiliriz dedi. Öğün şeklinde yemeye bir sonraki ay geçeriz dedi. Ama bana tadım için de erken geliyor. Şu an kronolojik 4.aydayız. Baş kontrolü daha yeni düzgün olmaya başladı, destekli oturmada da henüz kendini taşıyamıyor. Siz ne zaman başlatmıştınız.