aslanzeydtoka Biraz özel olacak ama hangi yöntemle korunuyorsunuz? Cilt altı implant istiyordum fakat doktorum 10 kişiden dokuzu çıkarttırmaya geliyor dedi kafam çok karışık ne önerirsiniz?
Mucadile aslanzeydtoka neden çıkartmak istiyorlarmış? Ben taktırmayı düşünüyordum aslında. Dört çocuğum var korunduğum halde hamile kalıyorum çok kolay hamilelik oluyor fobim oldu artık hamile kalmak.
Fatihinannesi05 2 yıldır spiralle korunuyorum tertemiz takılırkende hiç acı yaşamadım çok konforlu doktorum önermişti bende direk taktırmıştım tavsiye ediyorum
cahillesohbetikestim_ perla_ yaa bende dört ay önce doğum yaptım, regl gördüm. Taktırabilirim ama nedense çok korkuyorum şundan ya. Hissederim diye bir tedirginlik var. Takılırken değilde takıldıktan sonra
perla_ cahillesohbetikestim_ kuzum hiçbir hissetme yok sadece kayınca eşin hiseder ekstra biz prezervatif kullanıyoruz
Kader08 aslanzeydtoka merhabalar 4 ay önce doğum yaptım 3 ay önce de deri altı taktırdım ve 5 gün oldu çıkarttıralı bana çok fazla yan etkisi oldu 30 gün boyunda regl görme deli dehşet saç dökülmesi ve kol ağrısı daha niceleri gidip direkt çıkarttırdım ve çok zor çıkardılar asla önermiyorum fakat başka bir arkadaşım çok memnun 3 yıldır kullanıyor.
defnesmam42 aslanzeydtoka implat ile hamile kalan akrabadan sonra no dedim hamilelik öncesi hap ile korunuyordum dogumdan sonra spiral ile korunuyorum cok şükür elhamdülillah 2 yılımızı devirdik
suheyla92 aslanzeydtoka hormonlarla cok oynuyormus implant o yuzden düşünmem bi de cikarttirirken acıyormuş. Esim prezervatif kullaniyor bu sekilde korunuyoruz bir ara yasmin kullaniyordum biraktim.