Busragungor Bebegimin kulaginin etrafi böyle sari kabuk oluyo yattigi battaniyeside sari leke olmuş siliyorum tekrar oluyo 4 5 gundur böyle sebebini bilen var mi https://hizliresim.com/s/upload-success
Aysktr Busragungor Doktora götürün derim egzama olabilir sapka takıyorsunuz takmayın birde nemli bırakmayın doktora gidemezseniz mustelanın Stelatopıa adında kremi var onu kullanabilirsiniz oda geçirir geçmiş olsun
Caglaaa Busragungor benim kızımda da vardı 1 aya yakın sürdü ama doktor krem veriyor şampuanı farklı oluyor bir danışın bence doktorunuza
Balkizim6535 Benim kızımda da olmuştu. Kulak memesinde iltihaplı gibi. Doktor baktı krem verdi. Ben kremden önce banyo yaptırınca iyice ovdum. Sonra bepanthol sürdüm. İlaca gerek kalmadan geçti.
1Kubra_ Busragungor çocuğun yüzü niye öyle kırmızı kırmızı çok sarıp sarmalama sıcaktan sanırım boynu falan
Balkizim6535 Busragungor aynısıydı kızımda olan. Bepanthol iyi geliyo bide banyoda sıcak suyla ov geçiyo
Seide98 Busragungor kendi sütünden sür benimde kızımda öyle olmuştu yeni doğuduğu zaman öyle yaptım. Yinede dr sora bilirsiniz.
Yasemin000 Deletedmom349 süt şekerlidir kulağa damlatıldığı an mikroplara yaşayacak ortam kurarsınız çok zararlı
Deletedmom143 Deletedmom349 Süt besleyici olduğu için böyle durumlarda gözde çapaklanmada vs önerilmiyor malesef doktorumuz öyle söylemişti
Busragungor Deletedmom145 yüzündeki yenidogan aknesiymis zamanla gecer dedi bisey vermedi bu kulagida 4 5 gündür böyle doktora goturemiyorum virüsten dolayi bugun esimin isyerine cocuk doktoru gelmis resmini gostermis esim doktorda kulagi yuzundekilerin yansimasi demis bi losyon onermis bugun basladim surmeye gecer insallah