ftmftmftm Merhaba 6 aylık bebek günde kaç defa emer? Ek gıdaya başladıktan sonra emzirme sıklığı ve süresi azaldı normal midir ?
ecekrk ftmftmftm atak olabilir yada algilari acildigi için emmek aklına az geliyordur sütünüz fazladır acikmiyordur çok emerken odaklanamiyordur benim kızımda öyleydi 4-6 ay gibi hatta mastit olmuştum ama sonra yine arttı 20 aylık azalsa diye dua ediyorum şuan 😂
Meret ftmftmftm uyurken. Emzirdigimde 5 defa gündüz 1yada 2 defa da geceydi . uyanıkken emiyor ama 1 kaç dk emip bırakıyor bı 10 dk emmiyor yani şuan da en fazla 5 dk
mommyshark1567 ftmftmftm 6 ay 2 günlük, bizde de aynı. 5-6 dakika emiyor. Çok dikkatı dağılıyor. Sürekli aç mı acaba düşünuyorum ama bezi felan aynı ve aglardi herhalde aç olsa 🥴 Gece çok sık uyanıyor. Emmek istiyor. Sizde nasıl?
verdaks ecekrk bir doktor şöyle söylemişti atak diye bir şey yok sorunu bilmeyen , çözemeyen doktor vardır diye kimisi atak diyor kimisi kondurmuyor atak oluşuna
ilydinl ftmftmftm yok sabah uyanmasından gece uykusuna geçişe kadar geceyi de sayarsam 7 kere emiyor günde
ecekrk verdaks ya atak denilen şey çocuğun ani bir gelişim göstermesi beceri kazanması yani çocuğun sorunu yokki yeni bir şey öğreniyor vs ve bunu pekiştirmek için ememiyor uyuyamıyor sadece ona odaklanıyor bu kadar uzun anlatmamak içinde atak denmiş adına
ftmftmftm mommyshark1567 gece sürekli hareket halinde ve emmek istiyor aynı durumdayım özellikle 3-4 gecedir asla doğru düzgün uyuyamıyorum yenidoğan zamanlarımıza geri döndük resmen
ilydinl ftmftmftm 4. Ay atak çok kötüydü geçti ama 6. Ayda ayrılık kaygısı başlıyor sürekli yapışık ve beni görmek istiyor gözden kaybolduğum an kıyamet kopuyor 😂