banuecrinokan Merhabalar benim kızım 2.5ysşında 10 gündür tuvalet eğitimi veriyorum çisini söylüyor geldiği zaman ama kakasını tuvalete yapmıyo saklanıp yapıyor yapınca söylüyor anne kaka yaptım diye siz nasıl alıştırdınız acaba
3kedili2bebekli banuecrinokan oğluma her seferinde tekrar anlatarak alistirdim 2 ayı buldu ama kızıma 7 ay oldu hala 1 kere tuvalete yaaprsa 2 kere altına yapıyor kronik kabizligi da var gelince acimasin diye tutmak mı istemiyor tuvalette mı sıkılıyor anlamadim