Aysedemir__ Selam kızlar Zlynda hap kullanıyorum doğum kontrol hapı doğum yapalı 6 ay oldu adet oldum ama bu ay olmadım 5 gün geçti gebelik testi bile yaptım negatif çıktı çok şükür erken gebelik testi yaptım normali de yaptım ama neden olmadım hala anlamıyorum
esrauzr Aysedemir__ merhaba ben Cerazette adında bi doğum kontrol hapı kullanmıştım reglimi kesti sadece 1 ay kullanmama rağmen bıraktım yine de 2 ay regl olmadım şimdi yeni yeni başladı beni hormonal olarak çok etkiledi tabi bu bünyeden bünyeye değişiyor
Aysedemir__ DreamTheater evet mahvetti hamilelikten şüphe ettim artık diyorum hem hap kullanıyorum hem eşim korunuyor ama geme de korkuyorum İnşalalh bidaha kalmam ama hap mahvediyor hormonları en iyisi spiral galiba
DreamTheater Aysedemir__ bende başka yan etki yapmadı ya memnunum şuan bende çok korkuyorum hamile kalkmaktan aynı sizin gibi korunuyorum en azından kafam rahat