rukuso Kızlar bebeğim 2 aylık daha yeni bebek kamerası aldım 3 bin TL’ye fakat annem artık bebeğin büyüdüğünü zaten ağlarsam duyabileceğimi ihtiyacın gereksiz olduğunu söyledi gerçekten kamera lazım oluyor mu ben mesela balkonda otururken falan bebeği izlemek için almak istedim fakat annem öyle söyleyince acaba gerek yok muydu düşüncesine kapıldım sizceee??
Ballilokmam11 rukuso ay tabi ki gerekli gündüz odasında uyutuyorum ben mutfağa geçiyorum kamera açık şuan 34 aylık ve 7 aylık çocuğum iki ayrı odada uyuyor kameradan izliyorum çayımı içiyorum bence sart
elizinannesigeldi rukuso hayatımda aldığım en önemli şeylerden birisi Bebeğim 8 buçuk aylık , bu kamera elimden düşmüyor 🥲 şimdi mesela döne döne uyuyor , ben odada dizi izliyorum eşimle . Kafamız rahat , sürekli kontrol etme derdimiz yok . Harika bişey
Aklimideliricem Ben hiç kullanmadım ama kullanılır bence daha küçük yani odasına geçtiğinde kapısını kapatırsın mesela onu kullanırsın aldıktan sonra illaki kullanılır😂😂
diloss642 Tabii ki gerekli hayat kurtarır şu anda bebeğin hareket etmiyo ama büyüdükçe battaniyeyi yüzüne çekebilir mesela benim kızım uyanınca ağlamıyo sessiz uyanıyır kenara tutup kalkıyor görmesem kameradan düşebilir ya da battaniye üzerinde kalabilir asla gereksiz değil misafirliğe gittiğimde bile götürüyorum eğer orada uyutacaksam
rukuso Yaa içime su serptiniz gerçekten kızlar💞 muhtemelen annem fiyatından ötürü beni çeldirmeye çalıştı fakat cidden haklısınız sonuçta bu bebek büyüyünce de lazım olucak dönünce falan
rukuso beybitolat annisoldum yaaa neden kullanmıyorsunuz ki işlerinizi rahatça halledersiniz aslında aklınız kalmaz bebekte
beybitolat rukuso ben hiç kullanmadım ama keşke alsaydım. Habire kontrol etmeye gideceğine bakarsın ordan
elifbzk Bebek büyüdü mü 😂 Allah korusun ani bebek ölümleri denilen şey 1 yaşa kadar sürebiliyormus. Ben de aldım kullanıyorum çok memnunum sürekli odanın kapısına gidip gelmektense Bi tuşa basıp bakıyorum. Benim odam da uzakta almamın sebebi buydu.
rukuso elifbzk bizimkiler alem ya sırf kameraya para verdim diye çeldirmeye çalışıyorlar böyle diyerek🥹🤣
annisoldum rukuso maks 30-40 dakika uyuyor onda da uyanınca sesini duyuyorum zaten. Belki odasını ayırdığım zaman kullanırım diye düşünüyorum ama eminde değilim
b_ayaz Aldığım en mantıklı şeylerden biri bebek telsizi de var ama görünce insan ayrı bir rahat ediyor hiç içinizi bulandırmayın güle güle kullanın
numbkt En gerekli bebek ihtiyaçlarından bence. İlk aldığım şeylerden biridir, 1.5 yaş hala sürekli kullanıyorum. Hiç de öyle gereksiz masraf değil. Ayrıca bebeğiniz daha 2 aylık olmuş nasıl büyüdü diyor anneniz 😃 daha çok kücük bence her an takip edilmesi gereken evrede
emooo Kızımda telsiz almıştım maddi olarak goruntuluye gücümüz yetmedi o zaman yetse onu alırdım.4yasina kadar telsiz odasinda durdu. Şuan kızım 6yasinda. Oğlum da bir yaşına girecek aynı telsizi hala kullanıyorum oglumda da gerçekten çok işime yarıyor ev biraz büyük telsizle en azından ıhh dese duyup gelip bakıyorum. Aklım kalmıyor duydum mu duymadım mı diye.
KendiEvimdeDeplasmandayim rukuso ben ilk 9ay kullanmadım sonra dublex eve taşınınca aldım üst katta uyuyor alttayken duyamam diye. Alınca büyük rahatlık olduğunu farkettim
damladll rukuso 3 yaşında hala kullanıyorum. Gözümü ayırmam sesi de açıktır her zaman. 8. Ayında uyuttum kameralar wifi ye bağlı ve elektrik kesilmişti. Bende odasına girmek istemedim kapı sesine uyanacak diye. Bakmadığım o 15-20 dk lık süre de uyanmış ve beşikten düşmüştü. Sonrası tabi hastane müşahedede 4 saat kalma sonrasında günlerce çocuğu gözlemleme vs
canmanayvesuyu rukuso kesinlikle gerekli bebeğim 22 aylık şimdiye kadar çok aktif kullandım hala da kullanıyorum. Uyuyunca kamerayı açıp rahat rahat oturuyoruz ay ağladı mı kalktı mı döndü mü diye diken üstünde olmuyoruz 😅