esrafidan2147 Adetimin geciktiği 1.günü kan verdim fakat çıkmadı yarın vermeyi düşünüyorum 6.gün olacak gecikmemin böyle olan var mı çıkmışmıydı
simseklivekalpli esrafidan2147 enfeksiyon olabilir, mevsim değişikliği nedeniyle gecikme de yaşanmış olabilir
esrafidan2147 simseklivekalpli normalde adetim geciktiği zaman adet belirtisi yaşamam ne zaman adet olacaksam o zaman yaşarım belirtileri. Ama adet belirtisi var