gulcan35 Normalde böyle değildir huyu 1,5/2 saatte bir emer ama bugün hiç bırakmadı beni toplasanız 2 saat uyumamıştır bütün gün acaba büyüme atağı gibi bişey mi ne yapmam lazım gece nasıl geçecek böyle
nnuurrrr gulcan35 canım sabırlı ol, yenidoğan her ihtiyacı memede gidermek ister. Sütünü arttırır hem emdikçe iyi de bir yandan. Rahat bi emzirme köşesi yap, koklaya koklaya emzir benimki 5 aylık güzel büyümesi ama özlüyorum ilk aylarını 🥹
3kedili2bebekli gulcan35 atak olabilir gaz olabilir gazi olan çocuk çok emer kendini sakinlestirmek için emer emdikce gaz yapar daha çok emer aynisindan bende de var bir tane 3. Çocuk olduğu için hemen duşa sokuyorum gaz masajı yapiyorum
gulcan35 nnuurrrr aşkım bütün gün koklaya koklaya emzirdim sadece artık çok yoruldum memelerim acıdı emzirmekten ve çok uykum geldi acaba karnı mı doymuyor diye mama vermeyi düşündüm vermeyeyim mi o zaman şıkır lıkır içtiğini yutkunduğunu duyuyorum ama asla uyumuyor
gulcan35 3kedili2bebekli her gün duşa sokuyorum bende ama çok şükür çok gazlı değil çocuğum ama bu emme işini çözemedik bi türlü
3kedili2bebekli gulcan35 siz yine de bir gaz konusunu değerlendirin çünkü genellikle gazdan oluyor olmasa bile çok emdiği icin gaz yapiyor