buglemss Kızlar sizinle paylaşmak istedim Ben 28 yaşındayım 4 yaşında bir oğlum var kp evinde oturuyoruz ( çok pişmanım evlendikten sonra bu durumu başımıza kakıp üstümüzde baskı kurmaya çalıştılar artık sınır çizdik çok yapamıyorlar) Bu yaşa getirene kadar ufacık bir yardımları dokunmadı dokunacak diye ödleri koptu o kadar Neyse Bi mesleğim yok ailem okumama izin vermedi çok kötü şeyler yaşadım bekarken Çok şükür eşim geçmişimi unutturdu karanlığımı aydınlığa çıkardı 🥰 Konumuz şu ben çalışmak istiyorum Yakınımda anaokulu araştırdım oranın mutfağında çocuklara yemek yapmak istiyorum hem çocuğum gözümün önünde olur hem de eşime evime maddi olarak destek olurum diye düşünüyorum bu konuda kendime güveniyorum mutfakla aram iyidir Sizce nasıl bir fikir 🧐 yapabilirim ama yşnede ilk kez böyle bir işe gireceğim heyecanlyım Okuyanlara teşekkür ediyorum
Mmeelliikkeee buglemss güzel bir işmiş , seviyorsanız elinizden geliyorsa neden olmasın bence deneyebilirsiniz . Yani farklı bi iş olsa belki acaba derdim ama bu fikir değerlendirilebilir gibi
suheyla92 buglemss yapabilirsiniz istediginiz herseyi basaracak guc var sizde inaniyorum 🙏 allah yolunuzu bahtinizi acik etsin
Marianne buglemss tabiki yapabilirsiniz. Neden olmasın. Başarılar dilerim. Kendinizi geliştirir sonra da şef olursunuz.
nadidelifora buglemss neden yapamayasınız. Annem der ki yapanlar anasının karnında mı öğreniyor 🙂 Çalışmak size çok iyi gelecek eminim. Kırın o kabuğu çıkın evden. Yolunuz açık olsun🫶🏻🧿
hllvrll Çalışmak aynı zamanda sosyalleşmek demek benim için. Ve sosyalleşmek bir anne için çok önemli. Mutlu anne eşittir mutlu çocuk. Kesinlikle yapabilirsiniz.
buglemss Yaaa hepinize çok teşekkür aglıycam şimdş 🥹 Canım annelerim rabbim gönlümüzden geçen ne varsa evlatlarımızla beraber nasip etsin inşallah 🙏 aminnnnn
12betul buglemss Ya çok güzel olur neden olmasın 🌸 Heyacanınızı buradan hissettim 🥰 Hem çocuğunuz yanınızda olacak hem çalışıyor olacaksınız . Hem maddi hem manevi rahatlama olur sizin için . Hakkınızda hayırlısı olsun ❤️
balkizlar buglemss bazılarına çok saçma gelecek belki ama gözlerim doldu…inşallah gönlünüze göre olsun her şey… Allah bana da işle alakalı hayırlı bir kapı açsın inşallah 🙏
myavocado buglemss İnşallah istediğiniz gibi bulur ve başlarsınız, çok güzel bir karar 🙏🏻 Umarım olsun ama olmazsa ya da olana kadar, evden de sarma, börek gibi yapıp satabilirsiniz, fikir olsun.