Kızım 10 aylık ve hala yabancılama davranısı olan bir bebek. Normalde parkta, dısarda, avmde, marketlerde cok vakit geçirir bizle. Benimle derse gelmişliği bile var öğrencilerimin hepsiyle de bir araya geldi birçok kere.
Bugün nikaha gittik ve insanlar üstüne atladı resmen anladım sevmek istiyorlar ama kızım bu durumda ne yapacağını bilemeyip dudaklarını büzüyor ağlıyor. Bu durum bile insanları durdurmuyor. İnsanlar uzaktan sevince sorun yok ama biraz yaklasınca bu sekilde davranıyor. Önceden uzaktan da sevdirmezdi yavas yavaş atıyor üstünden ama bugün bunu gören herkes ‘cocuğu biraz dısarı cıkar insanlara alıssın’ diyo?? En son derdini niye anlatıyosun be kızım dedim ve birine ‘inanır mısın hiç dısarı cıkarmıyorum eve kapattık cocuğu günes yüzü görmüyor’ dedim BOZULDU😁😁😁
Kendisinin de bebeği var üstelik 6. Cocuğu bu 9 aylık. Yani kendisinin cocuğu bunu yapmıyor diye mi bu tuhaf yorumlar anlamadım. En iyi onun anlaması gerekirdi beni. Ben anlatamamaktan muzdariptim en son anlatmadım ve böyle oldu🤷🏻♀️