Bebeğim 43 günlük 3 günlükten beri beni emmiyor ben pes etmeyip her mama öncesi emzirmeye çalışıyorum ama daha kucağıma yatırır yatırmaz ağlamaya başlıyor bazen 5 dakika emiyor bırakıyor o kadar üzülüyorum ki onu emziremediğim için böyle bir şey yaşayıp sonra bebeği emmeye başlayan oldu mu aranızda belki bir gün tutup emmeye başlar diye pes etmiyorum ama 🥹