mrvylmzz biz kullandık bu mamayı. 2 yaşına girecek hala gece bir kere istiyor. Artık ek gıda falan değil normal beslenmesine rağmen vazgeçmiyor o iprenç tattan. Ama bizimki 2 aylık bile değildi bu mamaya başladığında, belki bu sebeple kabul etmiş olabilir. Vanilya şurubu falan kullanıyor sevdiremeyenler sanırım. Bir de doktorunuz denemedi mi sevmediyse başka mama denetiyordu bizimki