gokceee32 Kızlar bebeğim 4 aylık, kakasını 6 günde bir yapıyor. Ve son zamanlarda sürekli yoğurt gibi kusuyor. Kakasını yapamadığı için mi kusuyordur sizce . Belki günde 6-7 kez yoğurt gibi kusuyordur. Huzursuzluk ateş vs yok. Endişeleniyorum
suheyla92 gokceee32 6 gunde bir cok seyrek degil mi hep mi boyleydi. Kusmasi da cok fazla geldi bence dr gosterin
gokceee32 Sadece anne sütü alıyor normal mi acaba (1-2 çay kaşığı su versem mi ve ya 1-2 damla zeytinyağı
gokceee32 suheyla92 normalde 2-3 günde yapardı 3 dür 6 günde bir yapıyor. Kusması kaka yapamamasıyla alakalı mı onu öğrenmek için konu açmıştım