poyrazz62 Kızlar bebeğim 1 yaşında 5 gündür normalden fazla kaka yapıyor günde 5 6 defa ve pişik oldu bu nedenden neden olabilir başına gelen var mı doktorluk bi durum mu
hamcokelek33 poyrazz62 geçenlerde bizimki de öyle oldu bayram dönemiydi tam. Günde 5 kere falan yapmaya başladı. Afedersiniz kıvamı çok sıvı olmadığı için ishal ihtimali aklımıza gelmedi keyfi de yerindeydi. 4-5 gün sonra düzeldi. Biz de dişe yorduk açıkçası
poyrazz62 angelmommy_ daha önce diş çıkarmıştık hiç olmadık inşallah dediğiniz gibi olur yediği gibi çıkartıyor
poyrazz62 hamcokelek33 bizimkininde keyfi yerinde ama yediği gibi çıkartıyor ve pişikte oldu anlayamadık