Arkadaşlar bebeğim ben işe gittiğimde mama içtiği için emmeyi bıraktı 14 aylık. Benim B 12 aşırı düşük ve d vitaminim bunlar için doktor ilaç yazdı ama. Böyle aşırı yorgun bitkin unutkanım. Sizlerin ilaç dışı böyle rutin kendiniz için ek vitamin aldığınız oluyorum. Oluyorsa hangi markalardan alınır. Doğum, lohusalık sonrası kendimi onarmak istiyorum