Bebeğim 32+5 te doğdu. 21 gün küvözde kaldı şu an evdeyiz 37+4te. Fakat her gün emzirmeyi denememe rağmen memeyi kavrayamıyor. Hala sütümü sağarak enjektörle veriyorum. Parmağını emiyor ama ağzını zor açtırıyorum o şekilde emiyor. Memeyi bazen tutuyor birkaç dakika çekiyor sonra tekrar bırakıyor. Nasıl emzirebilirim memeyi tutması lazım sütüm azalacak yoksa.