Kızlar bebeğimin kakasız 5. Günü. Son kakasınıda 3 günden sonra yapmıştı. Bugün 5 gün oldu normal mi . Araştırdığımda bir haftaya kadar normal diyor ama şüphe duydum yoksa yarın dr götüreceğim. Sizden fikir edineyim anne sütü alıyor günde bir kere de 120ccye yakın mama içiyor. huysuzluğu yok ıkınması falan her şeyi normal. Beklemeli miyim