sseydabal çok pahalı olanlardan almayın önerimdir ben çok pişman oldum hatta teşhir ürünler varsa onları bile alabilirsiniz ebebekten almıştım ben yarı yarıya fiyat farkı oluyor ve kullanılmamış oto koltuğunda da çok oturmuyorlar bu arada belli 1 yere kadar ama tavsiyem 36 aylığa kadar olanlardan almanız 1 de benimkisi 365 mi öyle 1 dereceye kadar dönüyor yatıyor 175 dereceye kadar o tarz alabilirsiniz