forumgurmesi Ankara Yenimahalle de oturuyorum Keçiören’de de annemler var nereye yakınsanız o tarafa getirebilirim. Elimde suan 5 kutu kaldı bir tane de açılmış yarımdan fazla bezim var. Ankara içi gelip alcaksanız 800 tl den veririm 1 kutusunu. 1 kutudan da 2 paket çıkıyor. Toplam 10 paket var elimde. Yarımdan fazlayı da ücretsiz veririm