3.ay bitince uyku düzenini oturtmak için 7-7.30 da kalktığında uyutmazdım 1 buçuk saat sonra uyuturdum sonra 2 saat ve 2 buçuk saat bu şekilde hergün aynı saatlerde uyuttum çok dikkat ettim ve aylardır böyle şu anda kendisi saat 7 de uyanıyor ve uykusu hala düzenli rahat ettim bence 7-7.30 kalksın akşam da 08.08-30 da uyusun en geç siz de rahat edersiniz erken uyuyunca